Leeeedig!

Uscha-buscha va mycket folk det har varit på hyran idag. Jag och Emma fick ta lunch 14.40, det säger en del.
Och dessa danskar. Jag fattar ju inte ett skit av vad de säger, men jag vill lära mig. Så det blir att sommarjobba i danmark så att jag är med i matchen till nästa vinter! Smart va? Haha.

Slutade faktiskt 16.10 idag, kändes helt underbart att komma hem 17.15 istället för 20.45. Liiite skillnad. Jag och Tobias åkte ändå upp till fjället vid 18.30 för att handla och agera gäster i sporthallen. Så skönt att bara vara som en vanlig gäst, men med personalförmåner. Ganska bra. Vi spelade "pum-pum-fjuff" och spelade lite pingis. Kul.

Imorgon är jag ledig och 3 dagar till. Så imorgon blir det tvätta av. Viktor lassade fram en hög nyss som jag ska tvätta åt honom. Men ääh, vad gör man inte för laget? Haha.

Nej, nu ska jag kolla på film med min underbara man. Vi hörs senare eller imorgon. Hej så länge!
/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0