Känns kanon :)

Yes, sitter här och äter upp gårdagens popcorn och känner att allt känns så himla bra. Det är så skönt att vara själv hemma, slippa alla människor i huset. Men snart kommer Madde hem, så då får jag sällskap.

Tvättningen gick bra förutom att mina "Idretröjor" stinker. Jag vet inte hur eller varför, de bara luktar illa. Tvättade de till och med två gånger i två olika maskiner, men inte luktade de gott för det. Mystiskt.

Har lite tvätt kvar som hänger på tork. Ska strax gå och hämta den.

Jag sitter och bläddrar lite i Hemvärnets tidning och om du nu råkar vara trafiksoldat så söker de dig!

Visst är det roligt att jag är tillbaka med inlägg och bilder. Jag vet, görsköj (som Jönsson hade sagt...)
Hoj
/AnnSo




Kommentarer
Postat av: Jönsson

Huvudet på spiken! Självklart skulle jag sagt det! Tänk så bra man kan lära känna varandra på en resa till Lido :D

2009-12-23 @ 00:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0