Inte sååå bra utsikt ikväll...

Hemma från en trevlig kväll med alla vi nya. Lagade mat tillsammans på farfars vilket var sjukt gott. Tobias åt till och med tomaterna, han hatar tomater. Jag menar, då borde det ju var riktigt gott.
Efter Farfars drog vi hem till Tobias stuga, han mådde inte så bra, och kollade på Idol med en av hans stugkompisar. Värsta bra att Erik vann. Gillar skarpt. Samtidigt som jag gillar Kalle också, men nej nej. Nu ska vi inte snacka Idol. Nu ska vi ju prata om mig själv. Bra va?
Haha, nej men vid 11 drog vi upp till Utsikten (discot där alla hänger), men det var ingen toppen höjdare direkt. Inte ikväll i alla fall. Ganska kass musik och lite lamt med folk. Men man kanske inte ska begära för mycket INNAN säsongen startat. Haha.

Imorgon ska vi ha någon slags frågesprt och sedan efter lunch är det dags att testa backarna lite. Då blir det bräda som gäller. Härligt.

Hoppas ni har haft en trevlig fredagskväll. Jag har i alla fall ätit världens godaste plockmat. Den ni! :)
Godnatt!
/AnnSo

Ååååh, jag blir så arg. Mobilen vill inte samarbeta med datorn och jag som tagit kort från discot, jag menar - för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0