Idre!

Hej min få, men trogna läsare!
Som ni vet åkte jag upp till Idre idag för att bo en natt tillsammans med Tobias innan vi börjar med introduktionshelg uppe på fjället imorgon.
Som vanligt är jag så sen när jag ska åka någonstans och kom inte i från Borlänge förens 13.30. Oops, jag tänkte komma iväg vid 12. Haha, där ser man.
Det gick galant att köra upp hit. Det var helt underbart när jag kom efter Mora och det började skymta vitt i dikena. Värsta vinter känslan.
Ju längre upp jag kom, desto vitare blev det. Jag var så glad när jag körde bilen och kom närmare vintern för varje meter jag rullade fram.
Väl framme i Idre väntade jag på Tobias vid Konsum. När han väl kom åkte vi hem till hans lägenhet och lämnade lite av mina saker och sen åkte vi upp till fjället och gick runt lite. Värsta härligt!
Det blev inte någon snabb visit på fjället eftersom ICA stängde 19 och vi var tvungna att handla lite innan vi skulle hem och laga mat.
Vi lagade jättegod mat och satt och åt till "Bonde söker fru". Kollade sen på "Paradise Hotell", fortsatte sedan se på "Happy Gilmore" men vi såg aldrig klart den, utan kollade på nyaste "One tree hill".

Oj, det är min dag i ord. Nu ska jag nog ta och sova. Ap-trött. Hörs imorgon! :)
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0