"Du har vunnit en gris...."

Haha, jag kan inte göra annat än att skratta.
När jag kom hem från Kupolen gick jag ut i garaget där min pappa var. Här ser ni konversationen nedan (A=AnnSo och P=Pappa)
A: "Vad gör du? Fixar du en kyl?"
P: "Nej, det är en frys"
A: "Jaha, har våran gått sönder...?"
P: "Nej..."
A: "Nehej.. Har ni köpt mycket glass och behöver en extra frys?"
P: "Nej, jag har vunnit..."
A: "Haha, har du vunnit en skinka?"
P: "Haha, nej - jag har vunnit en hel gris"

Hahahaha!
Så ja, min pappa har vunnit en gris av Dalademokraten. De har ju tävlingar varje år att man får skicka in och gissa grisens vikt och ja - pappa gissade rätt.
Så nästa lördag, 12e, är han med i tidningen och får en tårta. Hahaha.

Ja, tänk hur det kan gå.

Hoj
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0