Diskat och lagat mat

Yes, nu är det färdigt. Både disken och maten. Tobias kommer nog hem strax så då ska vi äta. Jag skulle passa som världens bästa hemmafru. Haha.
Idag har jag ju bara tvättat, torkat upp lite på golven, diskat och lagat mat.

Nu sitter jag bara och väntar. Lyssnar på LadyGaga - Bad romance. Härlig låt. Älskar den. Lyssnade även nyss när jag diskade på gamla låtar från 90-talet. Typ "Big, big girl", "Mm-bop", "Bailando", "Boom boom boom", "SOS" med dr Bombay, "5,6,78" med Steps. Ja, ni märker ju att jag har haft det ganska roligt i min ensamhet (Madde gick ut för kanske två timmar sen..).

Åååh, det är så roligt att blogga igen. Jaaa! Haha, detta är mitt 5e eller 6e idag. Men ääh, det bjuder jag på. Då har ju bara ni mer att läsa och jag vet att ni gillar det.

Hoj så länge!
/AnnSo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0