Det kostar att hänga med..

Yes, guuud va dyrt det blir hela tiden men jag måste ju bara se "Luftslottet som srpängdes". Åker strax oh hämtar Tobias för att sedan gå på bio.
Har spelat lite klarinett nyss också, gick ganska bra. Vet inte hur jag ska göra än, om jag ska satsa på något annat i stället för klarinettspelandet. Det kräver alldeles för mycket tålamod. Samtidigt som jag har velat bli klarinettlärare sen jag var 14 år. Men jag vet inte om det är värt allt slit som det krävs. Kanske bättre att satsa på något annat i stället. Klassmusiklärare kanske. Vem vet? Eller varför inte leva på att samla tomburkar?

Nej, nu ska jag spela några toner till - sen bio.

/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0