Alla borde få gå på hockey

Haha, det är faktiskt sant. Att se Leksand spela och stå mitt i smeten och skrika fram dem mål efter mål är verkligen lycka. Helt fantastiskt.
Det gjorde ju bara saken bättre att Leksand vann mot Borfors med 6-0. Jocke Eriksson släppte inte in ett enda mål. Bra kämpat!

Idag ska jag åka ner på stan och prata med en tant om engelskan, jag vet - det är fortfarande inte klart. Men nu har de nog kommit på en lösning om hur jag kan läsa kursen i Borlänge ändå.

Nej, nu ska jag sätta på mig ett par strumpor och göra mig redo för att möta dagen. Ska kanske träffa Scoop senare om jag hinner, innan jag och Tobias ska på bio.

Ser ni?! Det är minus grader ute och snöööö! (eller vi kan ju lådsas i alla fall)
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0