You will always be my best friend

... no matter what!

Jag har insett att en vänskap inte bryr sig om hur mycket man umgås eller ses, utan hur stor vänskapen blir. Vad det handlar om.
Om det bara är någon man umgås och har kul tillsammans med eller om det är en person som man kan prata om allt med. När som helst på dygnet. Någon man kan skratta med. Klanta sig med och till och med gråta med. 

Jag har några få sådana vänner i mitt liv. Jag tänkte ägna detta inlägg till Jenny. 

På något sätt känns det lite konstigt när vi hörs, men jag hoppas det inte är något allvarligt. För lika mycket som jag är kär i Tobias, är jag kär i Jennys vänskap. Det hon är för mig - min bästa vän.
Hon har alltid funnits för mig när jag behövt någon och jag hoppas hon kan lita på mig och känner samma.

Det finns så mycket att skriva om allt tok vi gjort och inte minst nui sommar när vi bodde tillsammans i 3 veckor, men de 3 veckorna tog slut väldigt fort och sedan dess har vi inte setts.
Men jag älskar denna tjej i alla fall. Även om hon inte ringer mig varje dag. Även om hon inte finns vid min sida. Jag vet ändå att hon fortfarande är samma underbara Jenny.

Jenny-Banan. Du betyder så mycket för mig. Jag önskar dig all lycka i ditt liv, med nya skolan och många fler vänskapsår med dig. <3

               

              

              
           
Alla bilder visar vem Du är och  det är dig jag tycker så mycket om!


Kommentarer
Postat av: Jenny Banan

naaaaw banan :D du betyder otroligt mycket för mig du med !! och ja känner att ja kan lita på dig till 110% klarade våran vänskap malta så borde den klara dom här veckorna också!! Älskar dig Annso-Banan <3

2009-08-22 @ 09:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0