Sällskapssjuk?

BorläJag gissar på att man blir väldigt sällskapssjuk här. Eller i alla fall jag. Jag saknar så många som inte är här.
Pratade med Clive idag på msn och det ska jag aldrig göra igen. Jag bara saknar Malta mer. Det är bara jobbigt. Ibland går det bra att sakna Malta, men somliga dagar är det bara jobbigt.
Jag saknar hemma. nge och alla mina vänner, Tobias, familjen.
Jag saknar skogarna i Småland och att vara med er, kusin. Träffa ungarna och se hur de växer och utvecklas.

Trots denna ensamhet och saknad så mår jag faktiskt väldigt bra. Jag har solsken och min älskade Gisela vid mig. Det ger mycket tröst i vardagen.

Fick mig ett gott skratt nyss när jag såg en polisbil åka förbi utanför fönstret. Var tvungen att kolla en extra gång, och ja. Där åkte den. En polisbil i Fågelsjö. Jag antar att allt är möjligt.

Tack för att ni läser. Hej så länge.
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Poliserna ville nog bara ha lite av Brittas goda bullar. Så var det sist när vi såg en polisbil i Fågelsjö, då skulle dom fika :)

2009-08-25 @ 21:25:05
Postat av: Brage Ericson

Dem har väl bara länsman där uppe ! :-D

2009-08-26 @ 13:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0