Lycka-dag

Det har varit sol idag igen. Det är lycka.
Hade guidning på engelska. Det är lycka.
Spelade klarinett efter jobbet. Det är lycka.
Promenad med Gisela. Det är lycka.
Spelat gitarr uppe hos Gis. Det är lycka.
Pratat med Carin och Jönsson på msn. Det är lycka.



Ni har säkert läs mina inlägg om den härliga hösten och jag vet att det är många av er som inte håller med. Någon som har varit väldigt emot skrev detta igår, nämligen Brage:

Jag satt alldeles nyss å kollade på den otroligt vackra stjärnklara himlen.. då får jag se på träden att c:a 40 % av trädens löv har blivit gula (detta måste alltså ha skett under dagen).. så hösten börjar kanske närma sig. Fast det är ju lite konstigt å säga det när det bara är augusti, stensol ute och 25 grader.. Men vi säger låt gå få ! För vi känner ju alla till den starka Brage-hösten ! =)

Så.. Trots det fina vädret och  värmen så ligger nog hösten på lur. Sommaren har minst sagt sugit i år, men det gör bara så att hösten kan bli den bästa höst någonsin. Jag ser fram emot den fortsatta hösten. Och nej, en sådan här dag känns det inte som höst - men på något märligt vis kryper den nog fram i oss alla till slut och min höst kröp fram för en vecka sedan.

Nu ska jag nog sova snart. Kommer lite bilder från promenaden med GIs.
Godnatt! Hörs imorgon. Hej
/AnnSo

 Bockviken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0