Ibland känns det bara underbart samtidigt som mörkret sakta kommer

Nu är det mörkt ute och det känns ganska trist. Det har blivit mörkt ute ganska tidigt de senaste veckorna. Jag gillar inte mörker, men på nåt sätt känns det här som en väldigt glad och lycklig del av mitt liv.
Det blir ofta att det dåliga humöret och deprisionen stiger fram på hösten, inte i år. Inte än så länge. Jag kämpar emot och har lyckats ganska bra hittills.

Det var bara så underbart att gå på promenad ikväll. Skönt.
Kommer lite bilder jag tog.
Sov gott, hörs imorgon. Hej
/AnnSo











                                Underbara Fågelsjö!

Kommentarer
Postat av: Jenny Banan

Vackra Fågeljsö!

2009-08-21 @ 10:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0