Hejdå kött...

Jag satt och åt köttfärssås och makaroner nyss och undrade... "Varför äter jag det här? Köttfärs är inte ens gott." På senaste tiden har jag insett att jag inte vill ha kött. Kött är bara äckligt. Jag menar, jag klarade ju 7 år utan kött förut - så jag vet ju att jag kan. Jag bara frågar mig  själv "Varför började jag äta  kött igen?"
Jag ville inte vara i vägen med min mat för folk, men nu har jag nog bestämt mig. Om jag går hem till någon på middag får jag väl ta med mig en morot och knapra på, för jag tror inte jag vill ha något mer kött.

Jag känner bara att jag måste äta upp det kött jag har kvar här i Fågelsjö, men när jag kommer hem blir det slut på kött ätandet. 

                               HEJDÅ KÖTT - HEJ VEGETARIAN!

              

Kommentarer
Postat av: Carin

haha du är härlig du ;P men du tyckte väl köttet du fick här va gott ?;) <33

2009-08-27 @ 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0