Borlänge med basker

Idag jobbade vi vår sista dag i Fåeglsjö. Ritkigt skönt att det är slut nu, samtidigt som det kommer kännas tomt utan allt där uppe.
Fick Thaimat till lunch och varsin bulle på hemresan. Fint.

Blev en fin biltur hem. Jag och Gisela genom skogarna i Orsa Finnmark kom där i min volvo. Härligt.

Efter att jag släppt av Gisela i Falun, sängde jag in till Tobias på vägen hem. Underbart. Vi gick och köpte pizza när vi väl kom hem till mig.

Kom också på att jag hade glömt att åka till Hellen och hämta min basker som jag ska ha klar tills imorgon. Hmm. Åkte till henne vid 20 över 8 och jag fick baskern av hennes mamma och ni må tro hur mycket jag har kämpat med den där saken för att få den så okej som möjligt. Till slut gav jag upp och nu får tanterna och gubbarna klaga så bäst de vill. Jävla basker!

Nu ligger jag hemma i soffa och srkiver blogginlägg. Härligt. Zlatan debuterar på TV:n i Spanska ligan och jag kunde inte bry mig mindre. Sitter här mest för att göra min kärlek sällskap.

Kommer lite bilder från idag. Skriver mer imorgon. Puss hej
/AnnSo

 Kent klipper gräset.

 Amerika huset

 
Underbara Gisela! Kommer sakna dig enormt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0