Back in Birdlake

Detta skrevs på jobbet förut idag...

Yes, nu är jag tillbaka i Fågelsjö. Blev inget bloggande när jag var hemma i Borlänge, blev ju så kort tid.
Repet jag åkte hem för gick i alla fall bra. Känns lite onödigt att åka 40 mil för ett rep med Hemvärnet, men det var det värt. Nu får jag öva hemma i bygdegården resten av tiden innan jag kommer hem och det är dags för konsert.

Åkte upp imorse igen. Det bästa är ju att det är världens finaste väder ute i alla fall. Och jag hade riktigt goda damsugare med mig, så jag var helnöjd.

Hade en guidning klockan 1 då jag faktiskt fick med mig två personer från Hönsarvet. Det var lite roligt, de pratade riktigt Borlängemål så blev lite hemlängtan.

Idag har det faktikst varit lite rullians här på gården. Varit folk på varje visning hittills. Härligt.

Hörs sen. Hoj
/AnnSo

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0