Bättre och bättre dag för dag

Det känns faktiskt ganska skrämmande (och skönt) att skriva att jag mår bra nu. Känner glädje till Anton, till mammarollen och till hela mitt liv. Hur underbart som helst.
Såklart är jag rädd för att må piss igen, men jag tror att det har vänt och går åt rätt håll. Känns så ovant att må bra, då det varit nere flera veckor.
 
Jag har inte skrivit på ett tag, men det har varit fullt upp med det mesta och så går ju veckorna så fasligt fort.
 
I helgen som var åkte vi till Småland på mitt yngsta kusinbarns dop. Jätteroligt att åka iväg med min lilla familj och mina föräldrar + hund (dock stannade min pappa och hunden i Nässjö över helgen).
 
Idag har vi varit i Barkargärdet hela dagen, eller jag och Tobias lämnade Anton hos Ts föräldrar och tog en sväng till Kupolen och passade på att shoppa lite. Äntligen lite nytt till garderoben. Den skrek efter nya kläder, verkligen.
 
Nu ska jag fortsätta att "prata" med min vän Malin, som också blivit mamma (för 12 dagar sen), på facebook.
 
Godnatt!
 
Jag och min skatt. Här är han endast ca 30 minuter utanför magen. Älskade Anton-Panton <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0