Lugnt och tyst igen

God morgon!

Till min stora förvåning så har jag varit vaken en timme nu och planerar inte att somna om. Men dock ligger jag kvar i sängen, men det är en annan femma. Har legat och vaknat till Facebook och lite blogginlägg, ganska mysigt. Tittat igenom lite bilder på mobilen och så.

I en vecka har det varit kaos i vår lilla stad, då Peace and Love varit i fokus med sina 30 000 besökare, eller vad de nu har. Och till vår stora glädje, eller inte, har vi nu insett att vår lägenhet nästan ligger MITT I SMETEN. Vi bor ganska nära campingen och det har gått förbi en massa folk hela veckan, musik har spelats både ur högtalare och på trummor, bilar har stått parkerade ÖVERALLT så vi inte fått någon parkeringsplats och folk skräpar ner till förbannelse.

MEN! Nu ska vi inte vara bittra, detta händer EN VECKA OM ÅRET. Det är väl bara att stå ut. Detta årets festivalvecka försvann i rasande fart och nu känns det lite för lugnt här utanför fönstret, haha.

Jag (höggravid) besökte faktiskt festivalen en dag (onsdagen) och hade en väldigt trevlig kväll med mina kära vänner. Lyssnade på Roxette, Magnus Uggla och såklart vår älskade Winnerbäck.

Åh, va det känns roligt att slänga in lite inlägg då och då. Älskar att appen till blogg.se funkar fint. Har inte använt datorn på, ööh jaaa, jag vet inte hur länge. Älskade smartphone, älskade iPhone :)

Här kommer en bild på mig (mitten) och mina kära vänner Anna B och Jenny. De försöker göra ett hjärta på min mage, för er som kanske inte förstår det. Haha. Sen bilden på skärmen ska föreställa Winnerbäck, blev värdelöst med mobilkameran men men.. Jag har bättre kort från tidigare konserter + på bara mig och honom, så jag klarar mig nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0