När allt borde vara på topp...

...så känns allt bara i vägen och jobbigt. Känner ni igen er?

Hej på er!

Jag ska försöka blogga ofta nu mer, med ofta menar jag några inlägg i veckan i alla fall. Vågar inte lova mer. Så fem inlägg om dagen, som jag hade förut, är inte på tal om. Haha.

Idag har jag varit på stan och Kupolen med Tobias och letat kläder till bröllopet på lördag. Usch. Alltså inte för bröllopet, utan att jag inte hittar några kläder att ha.

Ikväll var jag och min mamma (plus 12 till tanter, några män och en bebis) hem till Anna på Tuperware-party. Väldigt trevligt, men kommer även att bli väldigt fattig. Dock får jag då flera fina, bra grejer.

Kom in i någon slags nedstämmning nu, men jag hoppas att det går över snart.

Imorgon står tvätt på schemat. Yeeeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0