Hos mamma och pappa

Hallå, hallå!

Tänka sig. Jag sitter vid en dator! Woohoo, vad hände där?

Nu är det några veckor sen jag skrev sist och jag kan knappast påstå att jag mått bra och det är inte 100% på topp än.
Jag fick en skada under förlossningen på urinröret (sa dem först), så jag har gått med kateter i (och påse på benet). Efter att jag haft den i i tre veckor drog de ur den och jag äntligen kunde använda jeans igen. Det är fortfarande långt ifrån bra men psyket är bättre. Dock är jag nu väldigt deppig över det mesta emellan åt och jag ska få gå hos en kbt. Längtar faktiskt dit, så jag kan börja må riktigt bra snart. Haha, sjukt att man kan längta efter att få gå i terapi. Men det är ju bevis på att jag är medveten om min depression och verkligen vill få hjälp att bli av med den.

Nu är jag och Anton hos mina föräldrar efter att ha varit hos min granne (eller min barndomsgranne) som fyller år idag. Lite fika och tårta säger man väl inte nej till?

Ska ta mig ner och möjligtvis en promenad i det fina vädret med den fina vagnen.


Tobias skickade över det här kortet till mig igår kväll. Taget igår när vi var i Marieberg på dagsutflykt :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fin bild :)

2012-08-12 @ 19:08:01
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Tant J

Ni har inte haft nån lätt början, men nu kan det bara bli bättre :) <3

2012-08-12 @ 22:07:32
Postat av: Carin

Vilken fin bild på dig och fina Anton <3 Och du har tur som har en sån snäll kille som Tobias. Ni är ju så fina tillsammans. Puss <3

2012-08-13 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0