Det hade krossat mig..

Allt började kännas bättre nu. Mitt psyke och känslorna till Anton i alla fall (skadan är den samma). Men idag, rasade allt igen. Fick reda på att en av mina allra, allra, allra bästa vänner försökt att ta sitt liv. Nu lever personen i fråga, men har det kämpigare än någon annan just nu.
Det är så sjukt att det kan gå så fort. Helt plötsligt kunde denna vara borta. Inte finnas på jorden. Inte vara hos mig och se Anton växa upp.
Jag grät, grät och grät med bara tanken på vad som kunde ha varit. Blev helt apatisk och bara låg. Ville ingenting. Inte vara med Anton, ingenting. Jag älskar denna människa så högt på denna jord så det hade krossat mig totalt om han/hon försvann ifrån mig. Men det hade blivit världens finaste ängel. Dock, tack och lov, så slapp det bli någon ängel och personen finns kvar här ibland oss.

Bästa vän, jag älskar dig och jag hoppas innerligt att du kryar på dig och mår bättre ur detta helvete du går igenom. Finns alltid för dig. I ur och skur.

Har fått stöttning ikväll av min andra bästa vän Jenny. Så jag och Anton (tog honom med) har varit där ikväll och jag har fått pepp- och terapipratat av mig. Tack för det! <3

Bilden är från förra sommaren på mig och Jenny från Rix FM-festival i Falun. Och som sagt, inlägget handlar INTE om Jenny, utan den annan person <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hjälpa mitt hjärta stannade där ett tag!! Tur du skrev att det inte handlade om Jenny på sista raden ...hoppas allt löser dig för dig snart Annso! <3 du ska se att allt kommer bli bra ! Styrke kram !

2012-08-27 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0