Fredag... igen?!

God morgon?! Haha, kanske god middag.
Jag har faktiskt varit vaken i en timme, men mamma ringde nyss och vi babblade på ett bra tag så därför jag inte skrev tidigare.

Har nyss käkat några mackor med ost och ska göra mig i ordning för lite bräda och korvgrillning med Elin.

Huh, vad jag har gjort grejer må ni tro när jag varit ledig (eller igår fick jag lov att jobba) men i onsdags åkte jag bräda, var på möte, sjöng i kören och festade med Elin.
Igår jobbade jag och umgicks med Elin, blev bjuden på mat hos hennes familj. Tack så mycket!
Haha, jag var så himla trött igår så jag somnade framför "Sveriges värsta bilförare", vilket är mitt favoritprogram. Pinsamt.

Ha en fin fredag! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0