P & L was awsome!

God middag!

Sitter och käkar lite frukost nu efter att haft en sjukt bra kväll på festivalområdet igår.

Tittade inte dirket på något band (mer än the Ark) utan käkade, strosade runt, satt i öltält och tog en promenad till campingen då min kära Hellen glömt sin (nya!) kamera där.

Det gjort liksom ingenting att inte tittat på något band innan 00.20, det var så roligt att bara hänga med allt trevligt folk.

THE ARK - Var GRYMT bra! OLA SALO är helt underbar. Mycket bra. Och att Dalasynfoniettan var med gjorde det inte sämre. Maffigt, pampigt och stort.

Jag är glad att jag la mina pengar på denna konsert!

Idag får vi se vad jag hittar på. Kanske hänger med mina hv-boys på dagen och går med Jenny på räkfrossa ikväll. Mums.

Det blev inte så mycket bilder igår, men några ska ni då få. Ska även försöka blogga mer under dagen.


Jag och min Hellen.


Härliga Nicklas och Hellen.





Fler bilder kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0