Lördag

Hej på er!

Ledsen för den sämsta uppdateringen på länge, men jag har inte orkat bloggat när jag jobbat varje dag och dessutom har jag inte haft någon bra story att bjuda på.

Idag och imorgon är både jag och Tobias lediga och det känns mycket bra.

Igår efter jobbet åt vi hembakad pizza och sen åkte jag med min vän Elin och hennes syster Johanna upp på fjället och dansade loss en sista gång med dem innan de åkte tillbaka till Smögen imorse. Mycket trevlig kväll igår.
Idag blir det bara en slappar-dag hemma i min rosa mjukisdress. Ingen idé att går ut när det snöar som om helvetes portar öppnats.

Ha en bra helg, jag lovar att jag ska blogga lite mer nu under helgen när jag är ledig.
Kram på er!












Kommentarer
Postat av: Becka

fina bilder =)

2011-01-09 @ 00:39:19
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0