Signat och klart!!

God kväll på er!

Jag ska strax gå och lägga mig efter denna evenemangsfyllda dag.

Kan ni tänka er? Jag, snoozens mästare, tog mig upp innan klockan 8 imorse på min lediga morgon (började inte fören 13.30). Och varför det då? Jo, det ska jag tala om. Jag och Tobias tog oss till hyresbolaget och skrev på hyreskontraktet för vår blivande lägenhet. Wihoo!! Så nu finns ingen återvändo. 1 oktober får vi flytta in, om inte före.
Det ska bli jätteroligt att få flytta med Tobias "på riktigt", innan har vi ju bara flyttat till Idre för några månader.

Efter vi skrev på kontraktet cyklade vi ner till stan och tog en firar-fika. Åt en chokladboll och drack en chai-latte. Mums. Cyklade sen med Tobias till Willys (då han skulle börja jobba) och sedan strosade jag runt på Kupolen och letade (och köpte) present till min granne Clara som fyller år imorgon.
Jag har nog aldrig handlat så mycket på samma gång, eller fått så många påsar, som idag. Men inget var till mig själv, utan allt till Clara. Tänk om man kunde fylla 20 igen och få massa paket?!
Slog in paketet när jag kom hem och gick upp till henne och hälsade grattis, då jag jobbar dygn imorgon och inte kan fira henne då.

13.30 var jag på jobbet som idag gick galant. Slutade 17.30, promenerade hem och sen var det dags för hemvärnsrep igen. Ute. I 150 minuter gick vi ute och marschade. Huh. Blev lite kyligt åt fingrarna på slutet.

Nej, usch va långt detta blev. Jag som bara skulle skriva att vi fått lägenhet nu. Haha. Så tokigt det kan bli!

Ha en bra fredag imorgon. Det ska jag då det blir dygn igen. Var ju någon vecka sen nu.


Min firar-latte :)


Mitt snygga paket till Clara. Matchade allt i grönt. Blev riktigt nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0