Semester hos de bästa ungarna i hela Småland!

Som sagt, är på väg neråt landet nu för att hälsa på min kusin och hennes alla, härliga barn. Det är alltid så roligt att komma och hälsa på och träffa barnen. Ingen dag blir den andre lik.

Jag tänkte lägga upp flera bilder från sommarland förra sommaren och infogade flera stycken, men insåg att jag säger emot mig själv när det gäller uppläggning av foton på folk som inte gett sitt godkännande. Och det gäller inte minst barn, det är faktikst lag på att man måste ha målsmans tillåtelse för att lägga ut foton på deras barn. Därför ska jag inte lägga ut flera kort på dem, då jag själv tycker att det är respektlöst när folk lägger ut vad som helst i princip på vem som helst, tar folks bilder och lägger in dem som "sina".
Så, ni får nöja er med detta kortet. Det är på Saga och Johanna som springer i ett "hamsterhjul".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0