Nyklippt och mer än nöjd!!!!

Hej på er!

Jag sitter här med ett stort leende på läpparna och jag känner att idag kan jag inte bli arg. Allt är så underbart bra. "Peppar, peppar..."

Kom nyss hem från stan efter en total hair-makeover och jag är så himla nöjd. Jag älskar min frisyr redan, och jag hoppas alla andra också kommer att göra det. Annars får ni tycka vad ni vill, för jag är så säker på att jag gillar den så jag kommer älska mitt hår oavsett vad andra tycker.

Det är nu lite kortare, men jag gillar det skarpt. Och som jag sa till frisörskan "det är ju bara hår". Det växer alltid ut igen. 
När jag var 16 år hade jag också denna frisyr, eller liknande i alla fall.

Här kommer några bilder från innan och efter...


Före... (kortet taget i måndags)


Efter...







Haha, försökte mig på någon slags allvarlig min..

Såhär såg det ut 2006 i april när jag klippt mig, hade inte lugg då.. och ja, det var inte min gladaste period i mitt liv, därefter de oglada minerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0