Hemma från Malung

Wiiiie! Äntligen Hemma. Just det. Skönt är det. Huh.
Som ni vet har jag varit borta hela dagen och haft både klarinettlektion och konsert i Malung och det blev verkligen en lång resa. 4,5 timme bara resan, själv i bil. Trist, trist.
Men jag stängde av radion på vägen hem och satt och sjöng julsånger. Haha. Riktigt mysigt, skulle bara haft pepparkakor och julmust bakom ratten.

Konserten gick ganska bra. Det var trevligt.

Haha, på vägen hem i bilen smällde jag i mig en HEL marabou sensation. Haha, helt sjukt. Men ruskigt gott!

Nu ska jag nog lägga mig snart, är väldigt trött efter mitt äventyr till Malung. Hörs imorgon!


Bild: Spelar mitt första "riktiga" solo på Wasabryggeriet. 14 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0