Vampire-book

Hej på er!
Nu är jag hemma efter att ha spelat fiol till dans. Mycket trevligt och jaa, vi fick fika också. Aldrig fel.

Igår fick jag Vampire-diaries bok av Tobias, men märkte att det var del 3 och 4 i serien. Men man vill väl läsa del 1 och 2 först? Så nu har jag köpt boken med del 1 och 2 också. Bra va? Så nu blir det läsa av.

Jag köpte även den efterlängtade rosa mysdressen på Cubus för presentkort jag fått i helgen. Hade presentkort på 600 kronor och för det fick jag en mysdress (byxa + tröja, ord pris 199:- st), en stickad tröja (ord pris 399:-) och en bh (149:-). Det blev totalt 597 kronor, för det var typ tag 3 betala för 2 och rabatter på både mysdressen och tröjan. Bra va? 

Hoppas att ni haft en bra tisdag! 
Kram på er!

 
Den till vänster är del 3 & 4, den till höger är del 1 & 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0