Tråk-dag

Vad gör man en sån här dag när det bara regnar och man inte har lust till någonting? Jo, man sitter på Facebook och snackar med sina trevliga vänner.

Har pratat med min gamla vän Clive (som jag umgicks med jättemycket när jag bodde på Malta) nu i någon timme. Så himla kul att hålla kontakten och att han är den enda jag faktiskt skriver med ibland. Vi gjorde massor tillsammans, det var han jag kom närmast och blev min bästa vän där nere.

Huh, jag är så trött. Men ska snart åka på dansträning. Eller inte träning idag. Utan bara dans. Dessa danskvällar brukar vara riktigt roliga, så detta blir nog kanon. 

Blev ingen blogdag dirket, men vi hörs ikväll eller imorgon! 
 




jag och Clive :) (me and Clive)


I den här parken satt vi och snackade i timmar.. (In this park we sat and talk for hours)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0