Sjusovare nr 1?!

Åh, Herregud, säger jag bara! Jag vaknade.... öh, nyss? Kvart i 2, det är inte normalt!?
Jag kom dock hem strax innan 4, men det hör inte hit. Aja, så kan det ju gå ibland.

Kvällen igår med Anna B blev (som jag trodde) lyckad. Vi handlade först massa chips och godis, sen åkte vi hem till henne och sjöng Lips.
När vi väl kom ut på krogen blev vi besvikna på musiken. Djn var helt kass. Tyvär. Och vi önskade låtar, men fick aldrig någon. Dålig stil!
I det stora hela var det en väldigt rolig kväll, vi dansade loss till de bra, men få, låtarna.
Alkoholfria drinkar is the shit! De är goda och billiga.

Efter krogen mötte vi upp Annas pojkvän Viktor och hans bror Mattias och gick hem till A och V. När jag var hos dem här om dagen nämnde jag att jag är så dålig på att spela tv-spel och att Tobias och Kim inte låter mig vara med för att jag är så dålig, haha. Så igår, eller i natt, satt vi oss och spelade Call of deuty. Jag var i alla fall nästan bättre än Mattias. Haha.

Blev några bilder i alla fall...


Vi laddade upp med chips, dipp, ostbågar, godis och massa dricka.


Anna B, innan hon satt på sig sin blåa, fina klänning :)




Anna fixade mitt hår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0