I vår vackra vita vintervärld

Hej på er!
Jag älskar verkligen detta. Just det, SNÖ. Hur mysigt som helst!
Jag och Tobias har nyss kommit in från en mycket fin promenad i både snö och solsken. Perfekt väder.
Det är nu man längtar efter att få åka snowboard. Bara glida ner för backen med solen i ryggen.

Just det ja. Jag har fått en till bebis i min släkt. Denna gång en smålänning som ska heta Melker. Han är grymt söt. Tyvär får jag inte över någon bild på honom i datorn, så han dyker nog upp så småning om.

Ikväll ska jag vara med Jenny-Banan. Blir nog myskväll, eller träning. Inte riktigt bestämt. Haha. Tobias ska i alla fall vara med Kim som kommer hem i eftermiddag så det passar bra.

Hörs senare!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0