Fotbollsfru

God kväll!
Jag har nyss tittat på avsnittet från förra veckan av "Kenza & Tyra show" medan Tobias, hans pappa och Tobias vän sitter i vardagsrummet och ser på fotboll.
Jag har insett att någon fotbollsfru kommer jag nog aldrig bli. Det är liksom inte min grej. Haha.

Åh, ja! Jag fick Tobias mamma att vilja äta räkrulle idag och eftersom hon inte orkade hela, så fick jag halva. Jaaa, jag vet att jag äter mycket. Men man klarar det när jag är hungrig typ hela tiden. Hahaha!
Men ni måste verkligen testa att äta en RÄKRULLE i ert liv innan ni dör (så länge ni gillar räkor, alltså)!

Matchen är snart slut. Tack och lov. Då blir det nog lite onsdagsmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0