Bella & Tyra show

Vem har missat att jag blivit en blogg-nörd? Ingen, skulle jag tro.

Blondinbella, vet väl de flesta vem det är. Ung, framgångsrik bloggare. Nu har Bella tillsammans med bloggaren Tyra Sjöstedt en egen show där de bjuder in olika gäster och har som en talkshow.
Ni har säkert mer koll på detta än vad jag har.
Programmen visas i alla fall på nyhter24 och nu tänkte jag titta på showen för första gången. Jag har kollat en bit och jag gillar programmet. Jag ska kolla på det sista programmet och om jag gillar det ska jag fortsätta att titta och kika på de tidigare programmen. Super.

Har käkat lite mat med mamma nyss. Hon gjorde en jättegod fruktsallad. Mums.

Hörs sen!
/AnnSo


Bild: Google.


Kommentarer
Postat av: neli

Hej tjejen :)

Förlåt för sent svar, men har fullt upp med annat just nu :/ Usch!



Oooh va härligt :D Är du brun och fräsch nu? :D Hade du det bra i turkiet då? :)



Jag pluggar på högskolan vid sidan om, till engelskalärare hihi :) Det är det enda jag gör. Jobba gör jag inte nu, eftersom jag känner att det skulle bli för mycket och skulle nog inte palla med de :/ Själv då gumman? Pluggar du eller jobbar du? :)

KRAM söt ♥

2010-05-17 @ 20:28:42
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0