Ledig dag

Nej, usch va slut jag har varit de senaste dagarna. Jag kom ju upp hit i fredags efter att ha varit i Borlänge några dagar. Jobbade hela lördagen och söndagen. Det var tänkt att jag och Tobias skulle ha myskväll med film på lördagkväll, men jag somnade innan vi hann sätta på filmen. Haha. Och då tänkte vi att vi skulle se film igår, men efter en dag med BARA danskar (ca 400 danskar) är man jäkligt slut i kroppen och huvudet. Jag var så frustrerad på alla danskar när jag kom hem. Hur f*n tror de att vi ska fatta deras grötiga språk?! Nej, usch.

Idag har både jag och Tobias varit ledig och tog oss en rejäl sovmorgon. Klev upp efter 11.30 då vi käkade frukost och sedan åkte upp till Fjället för Tobias andra snowboardvända i livet.
Det var inte lika fint väder idag som sist, men det gick ganska bra - till jag "tvingade" upp honom i stolsliften. Oj oj oj va arg han var, men när han hade åkt, trillat och faktiskt lärt sig både bromsa och svänga så var stolsliften inte en så dum idé ändå.
Käkade korv med bröd när vi kom hem, jag läste lite i Twilight-boken och sen kollade vi på Idrottsgalan tillsammans. Men klockan 21 gick jag ner och la mig på soffan och kollade på "Spårlöst" och klockan 22 var det såklart dags för "Paradise Hotell". Haha. Jag har blivit värsta tv-nörden.

Ååh, jag är ledig imorgon också. Skönt. Tvättid bokad 12.00, så få se om jag hinner med så mycket mer.

Här kommer lite bilder från Tobias snowoard-saffari idag. Enjoy!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0