God morgon!

Hej på er!
Jag ber om ursäkt för en väldigt dålig uppdatering de senaste dagarna.
Idag har jag i alla fall lyckats med att ta mig upp ur sängen innan 6.30. Den ni! De senaste dagarna har jag gått upp 7.30 (börjar 8.10 och det tar en kvart att åka till jobbet).
Duschade nyss till tonerna av Lars Winnerbäck och nu sitter jag och äter frukost. Ska packa lite också innan jag åker till jobbet, så jag har en väska med mig hem ikväll. För, idag kommer jag till Borlänge. Jaaa! Äntligen.
Jag har längtat hem så mycket på senaste och jag tycker synd om Tobias som inte kan följa med. Vi längtar hem mycket båda två.

Nej, nu ska jag fortstätta äta. Datorn har jag lovat att lämna kvar här, så jag bloggar hemifrån mamma och pappa sen.
Ha en bra dag!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0