Världens bästa pojkvän

Ååh, jag kom att tänka på att jag har världens bästa pojkvän (som om inte alla tycker att de har det...).
Igår gick jag och la mig långt innan Tobias. Jag vaknade av att han kom in och la sig och frågade hur mycket klockan var och han svarade "3". Jag frågade vad han gjort uppe tills dess och han svarade "Sett på film". Jag tänkte inget mer på det, men i natt (imorse) när jag gick upp och såg framför mig ett stökigt kök med enormt mycket disk möttes jag av en ren diskbänk och fräsch spis.
Så Tobias att städat och diskat i köket i natt medans jag sov. Underbara människa.

Tack älskling för att du är så underbar, speciellt när jag är sjuk. Du är bäst! Kärlek till dig.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0