Sov morgon

Oj oj oj, vilken gårdag. Späckat schema från jag gick upp, till jag gick och la mig. Nästa i alla fall.
Först hade jag uppvisningar, spelning och Luciatåg med mitt folkdanslag, hämtade upp Tobias, hade en "för"-julafton med mina syskon och deras familjer, efter det väntade förfest och utgång och till min stora glädje följde min kära Anna B ut. Så, jag fick avsluta min "sista" lördag i Borlänge med både Natalie (vi som bestämde för 1 månad sen att vi skulle ut igår), Sara (som jag känt sen.. hmm.. 2001) och Anna B (som jag gick med på gymnasiet, det var vi som var ute och dansade nyktra för några veckor sen).

Så efter gårdagens bravader var jag värd en rejäl sovmorgon. Hihi.

Kommer upp mer kort under dagen. Gaaaah. Idag måste jag PACKA klart. IMORGON FLYTTAR VI!


Fint Luciatåg, som jag har tränat upp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0