Sjuk

Hej på er!
Ledsen att jag inte skrivit på några dagar, ville verkligen skriva i torsdags men då funkade inte blogg.se och igår fanns det ingen tid. Men ni fick i alla fall ett litet mobil-inlägg.

Julbordet igår var helt suveränt och jättegott. Blev en lyckad kväll, men dock inte lika lyckad för min fökylning. Redan i torsdags kväll började jag bli sjuk och hostade som en gris, men igår och idag är det mycket värre. Jag till och med tappade rösten igår vid julbordet (och det var inte för att jag skrikit!).

Har nyss ätit en god pizza som jag och Tobias bakade. Mums. Ska fortsätta vår TV-dag med att se på finalen av "Robinson" snart.

Skriver snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0