Leksands match

Hej på er!
Det blev inget mer bloggande igår. Först var jag till Falun med pappa och besiktade bilen, inget fel alls. Puh. Och igår kväll var jag hos Daniel och efter lite "tjat" så åkte vi upp till Leksand och såg på hockey. Wiiiie. Mycket bra match, kanske man inte ska skriva - men de vann ju med 4-3 och det är väl det som räknas?

Jag missade tyvär Idol-finalen, men det var värt. Efter hockeyn käkade vi pizza här i stan. 

Idag är det dags för Lucia-firandet som vi har övat till nu i några veckor. Vi ska även ha dansuppvisningar och spela fiol.

Jag har just gjort en krans av glitter. Fint va?

Efter uppvisningarna och Lucia, så måste jag hem snabbt för mina syskon och deras mamma kommer hit, så ska vi "fira" lite jul. Och ikväll ska jag ut med Natalie, Sara och co. Så, om jag inte skriver mer så förstår ni varför.

Ha en bra lördag!




Jag och Daniel efter matchen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0