Klant!

Hej på er! 
Har ju gått ett tag sen jag skrev eftersom mitt internet inte funkade (trodde jag ja...). Men jag hade bara ändrat en liten inställning, så min kära Jenny-Banan löste detta. Fiiint. Tack.

Har ägnat största dagen tillsammans med Jenny. Vi började dagen med att titta på en lägenhet åt henne i Kvarnsveden (men det var inget att ha, haha), fortsatte att åka skidor några (ca 5) kilometer i Mellsta, åkte sen hem till mig och duschade och körde sen hem till Jenny (i Borlänge, hos hennes föräldrar) och hjälpte henne att baka, åt paj, spelade "Allsång på skansen", sjöng julsånger, hennes vän Lisa kom, vi åkte till Kupolen och de handlade lite olika julklappar och jag shoppade ett par tjockare strumpbyxor.

Nu sitter jag hemma igen och ska kanske ta en tripp till OK och hämta ut ett paket. Spännande....

Några bilder






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0