kallt!

Hej på er! Lite sent att skriva "god morgon" kanske?
Nej, nej. Jag gick inte upp nu. Men jag sov extra länge dock.

Jag och Tobias hade tänkt att åka upp till fjället idag och åka lite bräda (han mer, jag mindre eftersom jag inte är HELT frisk än) tillsammans med hans barndomsvän Rasmus som har sin flickvän här uppe. Vi hade klockan på 9.00, men som vanligt snoozade jag, vid 9.40 sa jag till Tobias "nej, jag går upp och tittar hur kallt det är. Är det för kallt sover vi vidare." Termometern visade MINUS 28 grader = STANNA HEMMA. Så vi sov vidare ett tag till.

Idag blir det att hålla sig mesta delen INNE. Ha en bra dag i kylan!




Den lilla röda stugan som tittar fram är vår gamla lägenhet som vi bodde i förra året. Yes, vi bor mitt emot vår gamla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0