Kalas med barn

Hej på er!
Är helt slut efter att haft kalas. Det blev inte bara min moster som kom, utan min kusin och hans två barn. Och ja, ni vet säkert att barn över 2 år kan vara väldigt intensiva. Speciellt när de favoriserar någon, mig i det här fallet. Haha.

Fick present kort på Stadium av dem, vilket jag verkligen behöver eftersom nya snowboardbindningar står högt uppsatt på min lista. Och det passade perfekt då jag även fick på Stadium av min vän Sara i lördags.

Så snart ska jag bege mig till Kupolen (idag igen) och titta på bindningar (förhoppningsvis köpa) för skulle behöva en åkbar bräda redan på lördag då jag och Sara ska ut i backen. Wiiiie!

Hoppas ni har en bra onsdag! Kram!


Jag och Hilma :)




Lillebror Hjalmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0