Borlänge!

Hej och god kväll!
Jag har dåligt samvete för att inte ha bloggat något idag. Huh. Men jag har umgåtts med Tobias hela dagen. Mys.

Igår började min kvll här i Borlänge med att gå på Brage - Hammarby där Bajen fick stryk med 2-0. Detta var såklart värt att fira, så vi stack hem och bytte om och åkte till Forssa på förfest för att sedan dra vidare till stan och dansa loss. Det var ganska mycket folk ute för att vara onsdag och det var trevligt.

Idag har vi tagit en lång promenad, lagat mat, jag har spelat klarinett (Tobias satt vid datorn) och nu är vi hos Tobias och har nyss tittat på film.
Nu väntar en mysig kvälls promenad.

Hörs senare eller imorgon!
/AnnSo


I natt när vi gick hem från stan i regnet och levde på kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0