Slö dag...

Idag har jag i preincip inte gjort någonting alls. Spelade klarinett en timme på eftermiddagen, annars har vi inte gjort någonting. Ganska skönt. Men trots att man inte gör något, går timmarna förbi väldigt fort.
Jag har nyss kommit hem nu från Tobias. Ska snart cykla ner till musikskolan och spela med Hemvärnet. Det är skoj.

Tack för att det var så många som hittade in hit igår och tack för att ni tar er för och kommenterar. Men som jag skrivit förut. Det vore så mycket enklare om ni skrev namn (alltså vem du är) och er e-mail om ni inte har en egen blogg så att jag kan kontakta er och svara på kommentarerna.

Blir så att jag kommer att lägga upp lite roliga, gamla bilder här. Kan va roligt att se.
/AnnSo


Bild:
Kort, blont hår och piercing. -07

Kommentarer
Postat av: Natalie

Oh va kul:) Va roligt! Det ser jag verkligen fram emot;) Jag kan tänka mig att det är runt den vanliga tiden. 18 - 20 tiden:). Jag vet själv inte när jag kmr till borlänge! Men då syns vi på lördag. Om det är något är det bara att skicka sms:) Ha det så bra vännen. Kramar

2009-09-08 @ 18:54:45
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0