You are always on my mind

Kärlek till all ära. Tobias är det bästa som hänt mig. Jag brukar väldigt sällan skriva ut mina känslor till honom i bloggen, men han är bara så underbar och den största delen av mitt liv. Utan honom finns det ingen kärlek. Så känner jag.


Jag kan säga att jag mår bättre nu i alla fall. Jag var arg när vi kom hem från Falun, men det gick snabbt över. Vi lagade fiskpinnar och mos och efter jag ätit åkte jag hem till Daniel och kollade på två filmer och käkade popcorn. Det är grejer det!

Sen jag kom hem har jag spelat lite klarinett och tagit en promenad för att lämna ett brev till en gammal vän.

Dålig uppdatering idag. Huh, jag som lovade att bättra mig denna veckan men nu har det nog skitit sig totalt men jag ska kämpa. Hoj så länge!
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Gabbies

sv: Tack! Den har varit bra men nu e jag jättetrött! sj?

2009-11-19 @ 00:37:06
URL: http://gabbiesk.blogg.se/
Postat av: Nina

Det händer inte så mycket idag, för snart ska jag till jobbet. Sen när jag kommer hem så borde jag göra klar min rapport som jag måste lämna in den här veckan. Det är skolan som ska ha min rapport. Vad ska du göra idag då? =) Kram

2009-11-19 @ 08:07:35
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0