Vad är det för dag idag?

...Jo, det är en vanlig dag. Nej, det är ingen vanlig dag för det är AnnSo's födelsedag. HURRA HURRA HURRA!

 Gårdagen blev inte som jag tänkt mig, men jag umgicks i alla fall lite med lite vänner och jag orkade ta mig ner till stan för att fira. Dock fick det bli nyktert, men det var det lugnt värt. Flamingo's alkoholfria drinkar är ju i en klass för sig. Underbart goda.

Tack till er alla som grattat mig på Facebook och sms. Kram till er! :)<3

Nu ska jag spela klarinett innan jag ska ner till stan och ha spelning på julmarknaden. Ta hand om er en fin söndag som denna. Första advent.
/AnnSo



Kommentarer
Postat av: carin

ååå grattis igen min sötnos ! nu är du & jag stoora flickor ;P hihi ! hörs ikväll älsko<333

2009-11-29 @ 14:26:51
URL: http://caaariin.blogg.se/
Postat av: Natalie

Grattis gumman! Hoppas du har haft en jätte bra dag:) <3 Puss och kram på dig, din fina tjej!

2009-11-29 @ 23:54:12
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0