Satan a perkele

Jag blir så arg. Jag som hade sett fram emot ikväll. Jag tycker själv att jag är frisk, men det smittar väl fortfarande, I guess.
Visst borde det inte göra något att jag går på fest med andra ikväll, jag menar, de dricker ju sprit och blir emun mot bakterierna i alla fall. Ja, glasklart!
Köpte ju till och med två klänningar till helgens bravader i onsdags som fortfarande ligger kvar i påsarna.

Här om dagen fick jag äntligen hem min bok som jag gjort från min Malta-vistelse. Som jag skrev förut fick jag den i julklapp av min moster, men jag har ju varit ganska seg på att göra klar den  - men för två veckor sen blev den klar och nu har den kommit. Fiiint!

Så blir jag så grinig. Eftersom jag inte kan ha fest här hemma så har Tobias och Kim (hans bror) bjudit hem alla deras kompisar som skulle hit till sig. MEN VADÅ? Det är ju MIN FÖDELSEDAG! Ska de ut och roa sig och ha så jäkla skoj när jag får vara hemma och deppa. PÅ MIN FÖDELSEDAG!?

Det är inte rättvist för fem öre. Jag bjuder dem till fest, men de festar och ha kul utan mig. Hur rättvist är det.
Satan a perkele.
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0