Promenad-freak?

Yes. Vi gjorde det, IGEN! Älskar att ta promenader. Så himla mysigt. Gick längre än vanligt ikväll. Skönt.

Åååh. Jag blir så arg när folk säger att de ska göra något och sedan glömmer bort det.
Jag behöver ju ett nytt munstycke till min klarinett, vilket min klarinettlärare skulle ta med sig på lektionen. Men nejdå! Här glömmer vi?!
Aja, får ringa dem imorgon och beställa hem och prova några.
Oh shit säger jag bara. Jag fick 3 nya stycken som jag ska ha när jag provspelar i vår. LYCKA TILL, mig själv! Men det ska no bli bra. Måste ligga i och öva, men det ska jag nog klara.

Nu ska jag kolla upp en skola i Stockholm, sen ska vi kolla på nyaste avsnittet OTH. Hääärligt värre.
Hoppas ni haft en bra dag. Min dag sög. Eller, nu är jag med det bästa i alla fall. Tobias. Kärlek. 

/AnnSo

 

Kommentarer
Postat av: My

Tack snyggo, ja men vem älskar inte promenader I do!



P to the K

2009-11-04 @ 09:59:37
URL: http://lovelymy.blogg.se/
Postat av: ellinor

Jag älskar också långa och sköna promenader:) det är underbart! kram!

2009-11-04 @ 11:38:09
URL: http://eekl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0