Fredag 20 november

Tänk, redan 20 november!? Vart har dagarna och de senaste månaderna tagit vägen?

Vi har nyss ätit frukost och jag ska snart åka hem. Ikväll ska vi fira min födelsedag tidigare för mammas sida av släkten. Jaa, ni vet - paket! I'm so exited! Älskar att få presenter, vem gör inte?
Ooooh! Imorgon ska jag åka till Carin i Ludvika och sedan bär det av till Örebro på Takida konsert. Jag sover i Ludvika till söndagen och sedan åker jag hem någon gång på förmiddagen och så bär det av neröver igen. Småland, here I come. Det var nästan 2 år sen jag var där sist. Pinsamt, ja.
Stannar där till torsdagen, det ska bli riktigt kul. På tisdag ska jag till Jönköping en sväng på kvällen. Trevligt.

Nej, nu ska jag kika lite på nåt test på Idre-grejset. Ha det så bra! Puss
/AnnSo


Bild:
Tobias och jag, Blue Lagon -08

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fin bild på er!



Vad kul att du ska till Jönköping, min närmaste kompisar bor där, just idag har jag saknat dom =(

Hoppas att dom kommer att flytta hit upp snart. Men jag och min sambo hade verkligen roligt när vi var till Jönköping och hälsade på dom här i höstas. Ha en trevlig helg och grattis i förskott! Kram

2009-11-20 @ 19:52:01
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Michaela

jag håller med, månaden har bara försvunnit :S

2009-11-21 @ 10:48:34
URL: http://citytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0