Fatta, det SNÖAR!

Ååååh! Har ni sett?! Det snöar ute. Det har gjort det i flera timmar och det ska tydligen komma mer imorgon. Jaaaa! Guuud va roligt. Älskar vintern och snö.

Jag har varit med Scoop idag. Måste jag ju skriva. Riktigt roligt. Vi ses så sällan, men vi har så roligt tillsammans.
Vi pratade om allt möjligt och kollade på en frisörutbildning åt henne. Men lite dyr va?! 225 000 kronor. Gaaah. Är det verkligen värt det?
Och jaa. Jag har ju besämt mig för att söka till SMI. Stockholms Musikpedagogiska Institut. Verkar skitbra utbildning. Man går 3 dagar/vecka i skolan och gör praktik som musiklärare resten. Hur praktiskt som helst. Plus att den här utbildningen är 3 år medans de andra är typ 5.
Men det är så mycket med provspelningarna på denna skola. Jag ska såklart spela klarinett, men är tvungen att kunna kompa på piano också. Jag menar, hur ska jag träna in det? Någon som kan hjälpa mig? Haha. Ääh, jag får väl öva.

Nu ska jag greja lite. Hörs!
/AnnSo


På promenaden hem från Scoop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0